wtorek, 16 października 2012

Eco Hysteria

Szał na rosyjskie kosmetyki trwa... i ja uległam :) Ostatnio w mojej łazience zagościły produkty marki Eco Hysteria... :D
Zdecydowałam sie na żel pod prysznic Crazy Bananas, peeling Goodbye Celluitis oraz masło do ciała Choco Chica. Opakowania sa bardzo kolorowe i przyciągają uwagę. Wszystkie kosmetyki s mają bardzo dobre składy i ekologiczne certyfikaty.

Żel pod prysznic Crazy Bananas:

SKŁAD: Aqua with infusions of: Musa Sapientum (Banana) Leaf Extract, Organic Mauritia Flexuosa Fruit Oil, Organic Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Theobroma Cacao Seed Butter; Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Distearate, Sodium Chloride, Glycerin, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid.
Pojemność: 500 ml

Bardzo dobrze się pieni, ładnie pachnie (idealny zapach na chłodne dni :) ) oraz nie wysusza skóry.

Peeling Goodbye Celluitis:

SKŁAD: Maris Sal, Organic Cocos Nucifera (Coconut), Organic Вutyrospermum, Alpinia Galanga Rhizome Extract, Zanthoxylum Piperitum Fruit Extract, Citrus Hystrix Leaf Extract, Centella Asiatica Extract, Organic Plukenetia Volubilis Seed Oil (, Cocamidopropyl Betainе, Cetearyl Alcohol.
Pojemność: 300 ml
Aktywne składniki: organiczne wiórki kokosowe, korzeń Gałgantu, Limonka Kaffir i syczuański Pieprz.
Ma ładny, jednka bliżej nieokreślony zapach, duże gródki soli i  drobne wiórki kokosa świetnie złuszczają skórę. Peeling jest ostrzejszy, ja takie lubię :) 

Masło do ciała Czekoladowa  Choco Chica

SKŁAD: Aqua with infusions of: Organic Вutyrospermum Parkii, Organic Theobroma Cacao Seed Butter, Cinnamomum Cassia Bark Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil; Xanthan Gum, Methyl Glucose Sesquistearate, Cetearyl Alcohol, Sodium Stearoyl Glutamate, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.
Pojemność: 300 ml
Pachnie nieziemsko, nie jest to słodki zapach, raczej zapach gorzkiej czekolady. Gęsta konsystencja szybko się włchania i daję bardzo dobre nawilżenie.





Wersji żeli, maseł i peelingów jest dużo.. pewnie następnym razem skuszę sie też na inne zapachy. :D

Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Fajnie zapowiadają się te kosmetyki, mam na nie chrapkę. ;) Pewnie przygarnę jakaś Hysterię przy okazji zamówienia w Kalinie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam ochotę na rosyjskie kosmetyki już od dawna :) I tylko patrzeć jak wysyłam zamowienie ;)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero od niedawna się nimi zachwyca :) ostatnio testuję też maske jajeczna z Babuszki Agfji.

      Usuń
  3. do mnie idzie właśnie ten sam żel do kąpieli :P hehe jestem ciekawa zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jak dla mnie jest przyjemny, nie jest zbyt nachalny więc nie dusze sie nim pod prysznice, ale na skórze sie nie utrzymuje zbyt długo. Za to zapach balsamu czuć kilka godzin co mi akurat bardzo odpowiada.

      Usuń
    2. właściwie rzadko kiedy jakiś zapach żelu zostaje na mojej skórze więc to mi nie przeszkadza :]bardziej po mydełkach pachnę. a ja się chciałam skusić na ten balsam bubble gum ale niestety trzeba było coś wybrać i na razie idzie żel i maska do włosów od babuszki :p

      Usuń
  4. nowość dla mnie ale zainteresowałaś mnie całkowicie

    zapraszam Cię do mojej jesiennej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  5. kosmetyki ogólnie ok, tylko czasem mają coś nie tak w składzie, trzeba uważać.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz naprawde fajny i interesujacy blog:)tez lubie eko:)
    http://katymami85.blogspot.de/2012/10/kokosowo-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Otagowałam Cię. Zapraszam do zabawy.
    http://limonkabio.blogspot.com/2012/10/tag-moje-wosy-w-piguce.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. mm super :) chetnie bym sprobowala:)

    OdpowiedzUsuń