poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Tusz i odżywka do rzęs EVELINE...

Produkty kupiłam już 2 tygodnie temu i ciągle zapominam opisać, a więc:

Nie znalazłam jeszcze ekologicznego, idealnego tuszu do rzęs dla mnie, więc na razie kupuje te z firm które nie testują na zwierzętach. Myślę że dla mnie to jest jednak najważniejsze przy wyborze kolorówki. I tak w drogerii wpadłam  na tusz i odżywkę Eveline.
BIG VOLUME LASH Natural bio formula
Ma fajną sylikonową szczoteczkę i super wydłuża i zagęszcza rzęsy. U mnie sprawdza, miałam wcześniej tusz z Essence i też nie narzekałam.
CENA:16 zł.
Odżywka do rzęs, Advance Volumiere, eyelashes activator 3w1, bio RESTORE COMPLEX
Biała odżywka która może służyć jako odżywka wzmacniająca na noc, jako baza pod tusz do rzęs i ma za zadanie przyspieszać wzrost rzęs.
Ja używam jej jako odżywki na noc od tygodnia, więc na razie nic nie mogę więcej powiedzieć, oprócz tego że rzęsy stały się błyszczące.
CENA: 12,99 zł.

12 komentarzy:

  1. A miałaś tusz Lavery? Dla mnie to nr 1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale już ja kilka razy oglądałam. Pewnie za jakiś czas ją kupię. Cena troche mnie odstrasza, więc trochę sie bałam jak sie nie sprawdzi.

      Usuń
  2. miałam ten tusz efekt świetny ale strasznie mi się kruszył i osypywał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj jest narazie nowy, jeszcze nie dostal powietrza wiec sie nie obsypuje. Zobaczymy co bedzie potem, a efekt rzeczywiscie świetny

      Usuń
    2. mój od samego początku tak się zachowywał:/ nie wiem może jakoś zle był przechowywany w sklepie albo otwierany ... :/

      Usuń
    3. Hm, ja moim malowałam rzęsy kilka razy wieczorem, więc miałam go na rzęsach około 6 godzin, więc moze za krótko?

      Usuń
    4. może a może mój był wybrakowany, w każdym razie daj znać jak będzie się spisywał na dłuższą metę.

      Usuń
  3. te odzywke bym z checia wyprobowala:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i ciekawe wpisy :)

    polecam także blog mojej kolezanki na temat kosmetyków
    http://biancofragola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś tą odżywkę eveline????

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog, mnóstwo ciekawych informacji!

    OdpowiedzUsuń