czwartek, 5 lipca 2012

Everyday Minerals, Lily Lolo i Eco Tools -letnie zakupy :)

Ostatnio mnie troszkę nie było, za co bardzo przepraszam moich czytelników ale trochę przytłoczyły mnie tzw "sprawy życia codziennego", no ale już jestem i obiecuję poprawę. :)
Pogoda ostatnio piękna,czasami burzowa,jednak moje pieski tych burz mają serdecznie dość.
Dzisiaj chcę wam pokazać moje nowe zakupy na lato, czyli ciemniejsze podkłady, cienie i zestaw podróżny pędzli.
Tak więc, kupiłam dwa podkłady:
Lily Lolo w odcieniu Popcorn i EM Light Medium kryjący. Jak powszechnie wiadomo mineralne podkłady są wegańskie, nietestowane na zwierzętach oraz nie zawierają chemicznych dodatków.
Podkłady Lily Lolo ostatnio stały się moimi ulubionymi. Dają średnie krycie i całkiem dobrze matują moją lekko przetłuszczające się cerę. Mają też SPF 15 co jest też dużym plusem ponieważ czasami w pędzie zapominam nałożyć filtr UV. Wybrałam odcień Popcorn, który jest odpowiedni do karnacji jasno-średnich o ciepłym odcieniu.

Kryjący podkład EM o odcieniu Light Medium wybrałam dlatego że czasami od słońca wyskakują mi niewielkie "wypryski" a raczej plamki które trzeba przykryć :) Kolor bardzo pasuje do mojej aktualnego koloru skóry i bardzo dobrze kryję. W sumie nic do zarzucenia. Trzeba tylko uważać bo według mnie Lily Lolo ma znacznie jaśniejsze odcienie niż EM.


Kolejnym moim "mineralnym" zakupem były cienie: 10 Piece Eye Shadow Kit  z EM w pięknych brązach i beżach :) W zestawie było : 8 cieni: Dandelions - Travel Size,Juniper - Travel Size,Scented Candles - Travel Size,Starry Eyed - Travel Size,The Cocoa Road - Travel Size,Countryside - Travel Size,Nutmeg - Travel Size
Driftwood - Travel Size i dwa pędzelki Eye Kabuki Junior i  Eye Blending Brush.


 Super zestaw i w bardzo dobrej cenie. U mnie sprawdził się bardzo dobrze, szczególnie do opalonej skóry i zielonych oczach :P
A na koniec podróżny zestaw Eco Tools. Kupiłam go ze względu na to że większość moich pędzelków ma długie trzonki i trudno jest spakować. Tu mamy mały bardzo poręczny zestaw ekologicznych pędzelków w wygodnym etui.


Ale się nachwaliłam :) Naprawdę jak narazie nie zawiodłam się na żadnym z tych produktów.
Pozdrawiam.

P.S
Na koniec Fauna i Flora w czasie relaksu :)


5 komentarzy:

  1. Zestaw cieni bardzo, ale to bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się kupić kosmetyki z Lily Lolo i EDM.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te cienie :) Jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny kolor tych cieni, chyba trafią na moją listę zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń