niedziela, 6 maja 2012

BOCOTON

Waciki kosmetyczne i patyczki do uszu BOCOTON są nowością w sklepie ekologicznym w którym zazwyczaj robię zakupy. Kiedy stałam przy półce, podeszła do mnie Pani i zapytała dlaczego kupuję takie waciiki i patyczki skoro są one dwa razy droższe od tych np. z Rossmanna ,a i tak je używamy przez chwilę i wyrzucamy? Jednak dla mnie ważne jest nie tylko to że są wyprodukowane z organicznej bawełny i są bez chloru, ale też że ich wyprodukowanie nie krzywdzi innych ludzi. Ważne jest to że są wyprodukowane zgodznie z zasadą uczciwego handlu.


Produkty BOCOTON posiadają certyfikat ECOCERT i  Organic Fair Trade.


Pozdrawiam. 


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio kupiłam płatki do demakijażu okrągłe 60sztuk po 4,50zł w sklepie stacjonarnym. Jestem mile zaskoczona różnorodnością asortymentu, dotychczas wybór był niewielki tego typu produktów.

      Usuń
  2. około 5-6 zł. Płatki chyba 6,3 zł a patyczki 5,4. Patyczków jest aż 200 szt. więc starcza na długo.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie mam dostępu do Lush-a :)
    kiedyś wygrałam kilka rzeczy w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Otagowałam Cię i zapraszam do zabawy.http://www.naturaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A skąd jesteś i gdzie robisz takie stacjonarne zakupy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Warszawa Mini Europa przy ulicy Bonifraterskiej i widziałam te produkty w Aptece przy Domaniewskiej

    OdpowiedzUsuń
  7. Warszawa Mini Europa przy ulicy Bonifraterskiej i widziałam te produkty w Aptece przy Domaniewskiej

    OdpowiedzUsuń