sobota, 24 marca 2012

Bourjois Bio Detox

Zachęcona certyfikatem EcoCert i wyprzedażą w drogerii Rossmann, kupiłam podkład i puder w kompakcie.
I nie zawiodłam się pomimo że słyszalam wiele negatywnych opinni, że podkład się waży, nie ładnie stapia się ze skórą, wysycha itp. Jednak trzeba pamiętać że jest to podkład naturalny, który w składzie nie ma silikonów i innych chemicznych substancji. Takie podkłady zawsze są trudniejsze w aplikacji. Pomimo tego ja jestem zadowolona, używałam wcześniej podkład Lavery, ale jego krycie było dla mnie zasłabe.
Puder również mi się podoba, szczególnie opakowanie które ma duże wygodne lusterko. Ładnie matuje skóre i daje taki troche aksamitny efekt.



Podkład: Zawiera 98,8% składników naturalnych, z których 21,9% pochodzi z upraw ekologicznych. Ma w swoim składzie chlorofil, białą herbatę, a także pigmenty mineralne.
Skład: Aqua (Water), Camellia Sinensis Leaf Water*, Dicaprylyl Carbonate, Caprylic/Capric Trigliceryde, Silica, Glycerin, Alcohol*, Octydecanol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Glyceryl Stearate, Lauryl Laurate, Oryza Sativa (Rice) Hull Powder, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Hordeum Vulgare Extract*, Sodium Stearol Glutamate, Microcristalline Cellulose, Benzyl Alcohol, Glyceryl Caprylate, Xanthan Gum, Parfum (Fragrance), Cellulose Gum, Citric Acid, Tocopherol, Glycine Soja (Soybean) Oil, Dehydroacetic Acid, Potassium Hydroxide, Sodium Benzoate, Sodium Phytate, Potassium Sorbate, Benzyl Salicylate, Camellia Sinensis Leaf Extract, Dextrin, Moringa Pterygosperma Seed Extract, Limonene, [+/- (May Contain) Mica, CI 77007 (Ultramarines), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77891 (Titanum Dioxide)]. (11.10.2010)
*Składniki z upraw ekologicznych
Puder również posiada certyfikat EcoCert, dobrze kryje. W swoim składzie ma pigmenty mineralne
*Składniki z upraw ekologicznych

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz