sobota, 17 marca 2012

Piękne stopy i dłonie.

Witajcie.
Pielęgnacja dłoni jest dla mnie szczególnie ważna poniewaz moja skóra należy do przesuszająych się, szczególnie w okresie zimowym moje dłonie bardzo szybko pierzchną. W przyapdku stóp problem ten mam w okresie letnim. Na noc zazwyczaj nakładam na dłonie i stopy masło shea, a raz w tygodniu nakładam dodatkowo rękawiczki i skarpetki bambusowe z ECOTOOLS, które potrafią  zdziałać cuda.

Masło shea, kupilam w sklepie L'Occitane. Posiada certyfikat Fair Trade EcoCert oraz BIO Cosmetique Charte Cosmebio i doskonale nawilża. Rekwiczki i skarpetki bambusowe ECOTOOLS zakupione w drogeri Rossmann (aktualnie jest na nie promocja).
Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Nie wiem czy wytrzymałabym całą noc w skarpetkach, a tym bardziej w rękawiczkach! Właściwie co to daje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyk nie jest wycierany w pościel, i rękawiczki tez go nie chłoną więc większość jest wchłaniana przez skórę.
    Ja całej nocy tez nie wytrzymuję, po jakimś czasie przez sen sama ściągam, czasami nawet nie wiem kiedy :)

    OdpowiedzUsuń