niedziela, 25 marca 2012

"Kulki"

"Kulki" czyli antyperspiranty typu roll-on, są moimi ulubionymi. Te naturalne nie są zazwyczaj tak skuteczne w zapobieganiu madmiernej potliwości, jednak bardzo dobrze neutralizują nieprzyjemny zapach. Testowałam różne "ekologiczne" kulki, i narazie wybrałam dwie ulubione, a mainowicie : Born to Bio "Kwiat Wanili" oraz Crystal.
Born to Bio posiada certyfikat EcoCert oraz Cosmebio. Zawiera ekstrakt z bambusa oraz waniliowy olejek eteryczny Nie zawiera alkoholu, parabenów oraz soli aluminium. Nie plami ubrań. Wybrałam go ze względu na zapach. Z tego co pamiętam są jeszcze trzy wersje zapachowe "Mroźny imbir", "Odczucie Zen" oraz "Różana Słodycz".  Ta kulka sprawdza się tylko w przypadku normalnego dnia, jak narazie na zewnątrz jest chłodno więc jest skuteczny. Zobaczymy jak się sparwdzi w upalny dzień. Cena: 33 zł.

Crystal nie posiada ekologicznych certyfikatów, ale według mnie również jest bardzo naturalny. W swoim składzie nie zawiera parabenów, soli aluminium oraz alkoholu. Firma  znajduję sie również na liście PETA jako firma nie testująca, co jest  dla mnie bardzo ważne. U mnie sprawdza się w przypadku uprawiania intesywnie sportów .Skład jest bardzo prosty: woda, sole mineralne (ałun), celuloza oraz naturalny zapach. Dużym plusem jest jego dostępność, ponieważ możemy go kupić w drogerii Rossmann oraz cena około 16 zł. Dostępny jest w dwóch wersjach roll-on w plynie oraz kryształ. Do kryształu jeszcze się nie przekonałam ale wszystko przedemną.

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe te kulki, jeszcze nie używałam żadnego z nich, ale kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem warto spróbować. chociaż wiem że born to bio nie u kazdego się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń