środa, 4 kwietnia 2012

NONI CARE

Mój ostatni zakup w drogerii, czyli kremy przeciwzmarszkowe NONI CARE na dzień i na noc.
Kremy posiadają certyfikat BDIH, nie zawierają parabenów,parafiny,barwników i sylikonów. Pięknie pachną owocami ,a w swoim składzie mają :witaminy, aminokwasy i mikroelementy pochodzące z soku owoców Noni, ekstrakt z granatu, jagód acai,  mango.
Narazie używałam tylko kremu na dzień i mogę powiedzieć że bardzo dobrze nawilża skórę.
Narazie wydaję mi się że są to dość dobre kosmetyki, cena to około 19 złotych.



W kremie na noc dodatkowo jest masło shea :) i to chyba cała różnica między tym na dzień i na noc.
Skład:Aqua, Cocos Nucifera Oil, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride,Glycerin,Cera Alba, Helianthus Annuus Seed Oil, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate Citrate, Butyrospermum Parkii Butter Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetearyl Alcohol, Lanolin, Morinda Citrifolia Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Eterepe Oleracea Fruit Extract, Mangifera Indica Fruit Extract, Punica Granatum Fruit Extract, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Squalane, Benzyl Alcohol**, Xanthan Gum Tocopheryl Acetate, Sodium Benzoate**, Lactic Acid, Potassium Sorbatez**, Ascorbyl Palmitate, Parfum*, Benzyl Benzoate*
* from natural essential oil
** as preservative
Jest to podobno nowość, więc czekam również na wasze opinnie? Używałyście?

Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Mam dwie maseczki do twarzy z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam krem do mycia twarzy i bardzo go lubię. A zapach ma obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm ciekawy - ja nie miałam okazji używać produktów tej firmy - choć w szufladzie mam jakąś maseczkę w saszetkach do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam jeszcze krem pod oczy z tej serii.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie nie używałam więc czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm musze przyznać, że bardzo ciekawy blog, niestety nie znam tej firmy ale z zaciekawieniem czytałam tę notkę. Pozdrawiam, dodaje do obserwacji i zapraszam do subskrypcji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim rossmannie nadal nie ma tej firmy, ale może kiedyś cudownie się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie pachną, to prawda! Używam maseczek do twarzy, kiedyś na pewno wypróbuję innych produktów Noni Care:)

    OdpowiedzUsuń
  9. powstrzymajcie entuzjazm. Dlaczego używają znaku BDIH, skoro nie posiadają tego certyfikatu?
    sprawdźcie na stronie bdih - Nonicare tam nie ma...coś tu nie gra

    OdpowiedzUsuń